The Last Day, s2ep20


CAROLINE: Why didn’t you say good-bye? You just left.
TYLER: You want to talk about this now?
CAROLINE: Well, if we’re going to die, I might as well know the truth. Why did you leave me?
TYLER: I knew you hated me. I thought you deserved better than having someone like me in your life.
CAROLINE: I was hurt. You know, you turned your back on me when I needed you. But… I could never hate you, Tyler.


[ Du kan se avsnittet HÄR ].

Hann tyvärr inte med att skriva en sammanfattning om "The Last Day" och jag tänkte att det är lite onödigt att ödsla tid på det nu, när avsnittet är en vecka gammalt. Därför ska jag sätta mig ner och skriva sammanfattningen av dagens avsnitt "The Sun Also Rises". Det hemskaste avsnittet någonsin i den här serien och då överdriver jag inte det minsta. Jag, som aldrig, aldrig gråter till sorgliga filmer och sådant, började gråta i slutet. Bokstavligen. Tårarna bara rann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sidan ses bäst i Mozilla Firefox.

bloglovin

Det här är en blogg tilldelad den bästa tv-serien ever made: The Vampire Diaries. Eftersom jag uppenbarligen inte kan få nog, bestämde jag mig för att skapa en underblogg om enbart TVD.Enjoy!

Om jag måste välja så är jag all in för team Stelena. And I'll always be team Stelena. ♥

[ everylastminute.blogg.se/tvd ]



RSS 2.0